Zkouška ZM

05.11.2011 19:40

Dneska v 6:30 jsem s Belčou vyrazila na cvičák do Hradce Králové (ZKO Věkoše). V 7:30 přijel rozhodčí p.Klapal a asi v 8h jsme měli nástup, bylo nás dohromady 9 psovodů (2 ZZO, 2 ZM, 5 ZVV1). No a hned po nástupu jsme vyrazili na stopy,  Ze začátku nám počasí přálo, bylo teplo a bezvětří. Ale to dlouho nevydrželo, začal foukat točivý vítr ale hafikům to naštěstí moc nevadilo. Já jsem šla jako první, nášlápla jsem první úsek 100kroků, lom do leva a druhý úsek 50kroků a na konci předmět. Bohužel hned po nášlapu sešla trošičku mimo stopu  (to nás stálo nějaké bodíky dolů)  ale hned se zase do stopy vrátila. První úsek šla docela dobře, až na pár vybočení. Lom našla a teď už jen označit předmět na konci stopy, z toho jsem měla největší obavy. A bohužel se moje obavy potvrdily, sice se u něhoo zastavila, očuchala ho ale pokračovala dál (a to už bylo těch bodíků dolů víc). Ale i přes to všechno to Bellinka udělala, měla jsem z toho velkou radost ale moc mě mrzel ten předmět. A to jsem to s ní dost často trénovala, na příští zkoušce už to snad bude lepší. Stopy byly asi za dvě hodiny hotové ale bohužel dva pesani to neudělali. Po stopách jsme vyrazili zpátky na cvičák, kde nastoupili na poslušnost ZZOčka a po nich hned poslušnost ZM, tedy já s Belčou. Belča je hrozný pošuk, takže mě při chůzi předcházela ale také jsme to zvládly a pokračovaly dál. Po nás šla poslušnost ZVV1, pak speciální cviky ZZO a pak obrany ZM a ZVV1. Došly jsme na úroveň páté zástěny a rozhodčí nám dal pokyn pro zahájení. Zástěnu oběhla rychle a těsně a letěla na figuranta. Belča je moc šikovná, takže i obrany zvládla, sice né tak jak bych si představovala ale ušlo to. Tak jsme to obě zvládly a začneme spolu trénovat na další zkoušku, teď to bude ZVV1, na kterou bych chtěla jít s Bellou na jaře.

Foto na rajčeti